Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost. Prihvaćam Odbijam Više informacija

Upoznajte Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service predstavalja jedan od ključnih elemenata u uspostavi modernog sustava upravljanja odnosima sa korisnicima. Na predavanju ćemo predstaviti ključne elemente sustava, te prezentirati na koje načine možemo povezati Dynamics 365 for Customer Service sa ostalim elementima IT sustava kako bi kreirali vrhunska iskustva za naše korisnike.

0 komentar(a)

Materijali s predavanja

Ivica Ivančić

Microsoft Hrvatska d.o.o.

Ivica Ivančić radi u Microsoftu kao tehnički arhitekt za područje Microsoft Dynamics 365. Zadnjih 10 godina gotovo je u potpunosti posvećen dizajniranjima rješenja u domeni upravljanja odnosima sa korisnicima koristeći napredna tehnološka rješenja. Na trenutnoj poziciji ima priliku sudjelovati na raznim funkcionalno - tehničkim radionicama gdje zajedno sa partnerima radi na inovativnim poslovnim rješenjima za korisnike Microsoft Dynamics sustava.

Komentiranje moguće potvrđenim sudionicima konferencije kroz WinDays aplikaciju.

app.windays.hr

Podijeli s prijateljima