Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost. Prihvaćam Odbijam Više informacija

Može li nam Artificial Intelligence pomoći kako bi silne podatke u Dynamicsu pretvorili u informacije?

Kao što znamo i volimo, Dynamics 365 posebice Customer Experience dio, nam generira veliku količinu podataka o našim korisnicima i njihovim navikama. Budućnost korištenja takvog sustava, nije više samo reaktivno korištenje skupljenih podataka nego kako iskoristiti podatke i unaprijed predvidjeti ponašanje naših korisnika i anticipirati njihove potrebe.
Kako bi se to postiglo i omogućio pogled u kristalnu kuglu koja predviđa budućnost, potrebno je analizirati veliku količinu informacija, takozvani Big Data i iz njih generirati smislene cjeline koje nam koriste. Korištenjem Azure Machine Learning tehnologije, dobivamo mogućnost jednostavnijeg i bržeg inkorporiranja Artificial Intelligence (AI) u poslovne procese. Na osnovu povijesnih podataka, AI modeli uče na već skupljenim uzorcima i prilagođavaju se. U svakoj iteraciji postaju sve učinkovitiji i precizniji u prepoznavanju uzoraka te boljem predviđanju budućnosti.
Prikazati ćemo Case study AI modela u turističkoj vertikali na korištenju ChatBot-a za automatiziranu instant komunikaciju s gostom te MailBot i kategorizaciju mailova kao i njihovu prioritizaciju te pripremanje automatskog odgovora. Dotaknut ćemo se analize sentimenta na osnovu anketa i komentara koje korisnici ispunjavaju nakon korištenja određene usluge te prikazati predikciju sentimenta i iskorištavanje informacija za daljnje poboljšanje poslovanja i zadovoljstva korisnika. Prenijet ćemo vam i ideje kako je na osnovu AI modela moguće definirati i pratiti i indeks kvalitete gosta, upravljati smjenama u hotelu ili u kontaktnom centru hotelskih lanaca.



Materijali s predavanja

  • Dostupno samo sudionicima konferencije. Molimo prijavite se.

Antonia Šimunović

InSky Solutions d.o.o.

Poslovna savjetnica tvrtke InSky Solutions, izrazito mlade kao organizacija, s vrlo iskusnim pojedincima, jako uigrane kao tim i već sada globalno nagrađivane kao ideja. Tvrtka InSky Solutions osnovana je krajem 2016.godine s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent–centrične lidere.

Preddiplomski studij na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji (FMTU), magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu Menadžersku informatiku sa temom diplomskog: „Analiza digitalnog poslovnog modela Tesla Motors-a usporedbom s konkurentima“.

Kao poslovna savjetnica trenutno odgovorna za izgradnju poslovnih odnosa s postojećim i potencijalnim korisnicima te vođenje više aktivnih projekata implementacije CRM-a i vlastitih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealestateInSky i RetailInSky.

Članica globalno nagrađivanog tima čiji rad je rezultirao priznanjima poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagradom za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g te nagradnom “Euro Cloud best horizontal solution reward” za najbolje horizontalno cloud rješenje u Europi.

Podijelite s prijateljima