Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost. Prihvaćam Odbijam Više informacija

Connected Field Service

Usredotočenost na korisnika je ključ za stvaranje bolje pozicije na postojećem tržištu te ujedno osigurava i mogućnost ulaska na nova tržišta. To podrazumijeva mnogo više od isporuke visokokvalitetnih proizvoda ili rješenja; korisnici očekuju i vrhunsku uslugu. Osiguravajući bolje i brže terenske usluge, potiče se zadovoljstvo korisnika, povećava učinkovitost te smanjuju troškovi. Transformacijom poslovanja na terenu kroz svježe razmišljanje i inovativnu tehnologiju postiže se diferencijacija od ostalih konkurenata.

Saznajte kako unutar CRM sustava povezati organizaciju rada i planiranje uz pomoć Dynamics Field Servicea uz koji su cjelokupni servisni procesi digitalizirani: od planiranja do izvršenja i potpisivanja dokumenata. Field Service za Dynamics 365 pomaže organizacijama digitalno transformiranje u proaktivniji model pružanja usluga te ubrzava procese kao što su primjerice prodaja ili upravljanje slučajevima. Ključne prednosti koje će biti predstavljene su smanjenje vremena u organizaciji, bolja kontrola i nadzor nad raspoloživim resursima te proaktivno obavještavanje korisnika te racionalizacija troškova održavanja i pružanja usluga.

0 komentar(a)

Materijali s predavanja

Dario Cvitešić

InSky Solutions d.o.o.

Business development manager s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru na poslovima prodaje i retencije, CRM-a, upravljanja kampanjama te razvoju alternativnih kanala prodaje s naglaskom na digitalno bankarstvo.
Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer marketing.
Trenutno odgovoran za izgradnju poslovnih odnosa s postojećim i potencijalnim korisnicima te vođenje više aktivnih projekata implementacije CRM-a i vlastitih vertikalnih odnosno horizontalnih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealestateInSky i RetailInSky.

Član globalno nagrađivanog tima čiji rad je rezultirao priznanjima poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagradom za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g te nagradnom “Euro Cloud best horizontal solution reward” za najbolje horizontalno cloud rješenje u Europi.

Dominik Rojković

InSky Solutions d.o.o.

Direktor tvrtke InSky Solutions, izrazito mlade kao organizacija, s vrlo iskusnim pojedincima, jako uigrane kao tim i već sada globalno nagrađivane kao ideja. Tvrtka InSky Solutions osnovana s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent–centrične lidere.

Završio magistarski studij na Fakultetu elektrotehnike i računarstva nakon čega se fokusirao na razvoj rješenja na MS Dynamics 365 platformi te automatizaciji procesa koristeći Azure alate u sprezi s računalima posebne namjene dostupnim na Internetu (IoT).

Idejni kreator i voditelj tima zaduženog za razvoj nagrađivanih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealEstateInSky i RetailInSky koji ima za krajnji cilj stvaranje uspješne poslovne organizacije u kojima su procesi prodaje, marketinga i korisničke podrške u potpunosti automatizirani. Rezultat su nagrade poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagrada za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g; i globalni uspjesi: „Microsoft Midmarket Solution Provider of the year reward”, “Microsoft Application Development of the year” te “Euro Cloud - Best Horizontal Solution Reward”.

Komentiranje moguće potvrđenim sudionicima konferencije kroz WinDays aplikaciju.

app.windays.hr

Podijeli s prijateljima