Velimir Stanojević, menadžer za razvoj digitalnih proizvoda, odgovoran je za kreiranje i realizaciju digitalne strategije na nivou cijele Addiko grupacije. Kao dio grupnog Digitalnog centra zajednički s grupnim i lokalnim odjelima za Marketing, proizvode i prodaju trasformiramo banku u banku koja je customer-centric orjetirana i unapređujemo postojeće servise i uvodimo nove, inovativne u cilju unapređenja korisničnog iskustva. Velimir posjeduje više od 12 godina iskustva u primjeni digitalnih tehnologija u bankarskom poslovanju, na različitim pozicijama, od IT-a do business lidera u područjima digitalnog bankarstvana za poslovne korisnike i građanstvo na internet, mobilnom i kontakt centar kanalima, web prezentaciji banke, digitalnim prodajnim platformama i procesima i slično.
Nekad se plaćalo čekom - danas chatom
- Nivo 100
- Datum 25. travnja 2017. 15:40
Svjetski trendovi u primjeni novih digitalnih kanala idu u smjeru da banke pružaju svoje usluge i servise na kanalima gdje se korisnici nalaze. Velika je ekspanzija upotrebe chat bot sistema sa uključivanjem AI (artifical intelegence) i to je novi segment koji mijenja način ponašanja korisnika i banaka. Banke žele da budu tamo gdje su i korisnici i to je korak koji je Addiko banka napravila. Viber platforma za razmjenu poruka je svjetski lider i Addiko banka sa chat bankingom postaje prva u ovoj regiji koja pored kanala komunikacije i prodaje, Viber proširuje sa pristupom bankarskim proizvodima i plaćanjima. Viber je uveo Public Account-e sa API infrastrukturom, a Addiko banka je svoju fleksibilnu cross-channel digitalnu platformu na lak i brz način povezala i pokazala put kako banke danas treba da posluju u digitalnom ekosistemu.