Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).

Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost. Prihvaćam Odbijam Više informacija
Arhiva predavanja

Kako će se nova GDPR regulativa odraziti na metodologiju prikupljanja, pohrane, distribucije korisničkih podataka?

GDPR značajno postrožuje obveze na strani voditelja zbirki osobnih podataka, uključujući širi opseg potrebne dokumentacije, provjeru utjecaja prikupljanja određenih osjetljivih kategorija podataka na privatnost ispitanika i prihvaćanje „privacy by design“. Primjer tvrtke distributera koja je razvila i održava loyalty program. Podatke prikupljene o korisničkom ponašanju obrađuje i dostavlja ostalim sudionicima u lancu s krajnjim ciljem unaprjeđenja ponude i optimizacije troškova. Dobavljačima po provođenju prodajno/marketinških aktivnosti šalje izvješća o rezultatima njihovih aktivnosti. Šalje i izvješća o poziciji njihovih proizvoda, intenzitetu marketinško/prodajnih aktivnosti u odnosu na konkurenciju. Kako uskladiti sve veću potrebu za prikupljanjem i obradom podataka o korisnicima sa strogom općom uredbom o zaštiti podataka? Pokazat ćemo primjere implementacije regulative kroz korištenje konkretnih tehnologija i metoda. *GDPR- Uredba o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka.

Ljubo Jakić

COMPING d.o.o.

Zaposlenik sam Compinga u radnoj ulozi Sales solution architect. Proteklih osam godina sam u tvrtci Multicom radio na razvoju, implementaciji i održavanju poslovnih rješenja (obračun i naplatu, analizu i izvješćivanje, CRM,...) u različite industrijske grane: ICT, financije, energetika, javna uprava. Prije toga sam dvanaest godina radio u THT na upravljanju kvalitetom usluga i mreža, održavanju i optimizaciji istih.