Zaposlenik sam Compinga u radnoj ulozi Sales solution architect. Proteklih osam godina sam u tvrtci Multicom radio na razvoju, implementaciji i održavanju poslovnih rješenja (obračun i naplatu, analizu i izvješćivanje, CRM,...) u različite industrijske grane: ICT, financije, energetika, javna uprava. Prije toga sam dvanaest godina radio u THT na upravljanju kvalitetom usluga i mreža, održavanju i optimizaciji istih.
Kako će se nova GDPR regulativa odraziti na metodologiju prikupljanja, pohrane, distribucije korisničkih podataka?
- Nivo 100
- Datum 26. travnja 2017. 12:30
GDPR značajno postrožuje obveze na strani voditelja zbirki osobnih podataka, uključujući širi opseg potrebne dokumentacije, provjeru utjecaja prikupljanja određenih osjetljivih kategorija podataka na privatnost ispitanika i prihvaćanje „privacy by design“. Primjer tvrtke distributera koja je razvila i održava loyalty program. Podatke prikupljene o korisničkom ponašanju obrađuje i dostavlja ostalim sudionicima u lancu s krajnjim ciljem unaprjeđenja ponude i optimizacije troškova. Dobavljačima po provođenju prodajno/marketinških aktivnosti šalje izvješća o rezultatima njihovih aktivnosti. Šalje i izvješća o poziciji njihovih proizvoda, intenzitetu marketinško/prodajnih aktivnosti u odnosu na konkurenciju. Kako uskladiti sve veću potrebu za prikupljanjem i obradom podataka o korisnicima sa strogom općom uredbom o zaštiti podataka? Pokazat ćemo primjere implementacije regulative kroz korištenje konkretnih tehnologija i metoda. *GDPR- Uredba o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka.