Nakon uzbudljivih i zabavnih profesionalnih početaka na razvoju računalnih igara u assembleru, diplome na područuju operacijskih sustava realnog vremena te izazovnog razvoja ekspertnih sustava, zadnjih godina se posvetio puno manje zabavnom, ali i dalje vrlo izazovnom dizajnu i razvoju sustava za financijsku industriju te njihovoj integraciji u enterprise okruženjima. U predahu od svakodnevnog posla vodi lokalni Microsoftov Community. Razvoj igara ga je naučio da je svaki byte i svaki takt procesora bitan, pa mu je najveće zadovoljstvo optimizirati sustave te iskoristiti sve raspložive resurse i postići da sustavi rade brže, bolje i kvalitetnije. Kao svaki pravi Slavonac, zaljubljenik je u skijanje, a u slobodno vrijeme nastoji poboljšati time management i provesti što više vremena s obitelji. Bernardin je nagrađen od strane Microsofta nagradom MVP - Most Valuable Professional za Visual C#.
Multiplatformski razvoj u C#
- Nivo 400
- Datum 23. travnja 2013. 10:35
Razvoj mobilnih aplikacija je pred developere postavio izazov razvoja za nekoliko platformi različitih arhitektura. Da bi razvili nativnu aplikaciju ili igru koja se brzo i glatko izvršava ne više platformi developeri su najčešće uz .net morali savladati još i Javu/Objective-C. Koje su nam opcije kod multiplatformskog razvoja i koju arhitekturu izabrati za aplikaciju? Kako iskoristiti znanje C#/.net-a te bazu postojećeg koda te u Visual Studiu razvijati nativne aplikacije koje uz Windowse rade i na iOs-u/Androidu? Predavanje će pokazati kako uz Mono/MonoTouch/Xamarin migrirati postojeću Windows/WinRT aplikaciju u rješenje koje radi na iPadu/iPhonu/Androidu…