Kako uspješno prijaviti svoje predavanje za WinDays20 konferenciju?
Želite prijaviti svoje predavanje i postati ovogodišnjim predavačem WinDays20 Technology konferencije? U nastavku teksta saznajte kako odrediti level predavanja i uspješno proći postupak nominacije.
Nominacije predavanja za WinDays konferenciju traju još samo nekoliko dana pa će taj period biti jako stresan za sve koji žele prijaviti svoje predavanje i biti predavači na jubilarnom, 20. izdanju WinDaysa.
U ovom vam članku želimo pomoći s uputama koje će vam biti jako korisne, pogotovo ako prvi put prijavljujete predavanje, ali i povećati šanse da vaše predavanje bude prihvaćeno. Svake se godine za WinDayse prijavi barem dvostruko više predavanja nego što ih konferencija može primiti, pa naš content tim treba uložiti puno vremena i energije kako bi odabrali najkvalitetnija predavanja i složili agendu koja će oduševiti sudionike.
Nominacije
Svoje predavanje (ili više njih) možete prijaviti putem web stranice https://www.windays.hr/nominacija/ . Potrebno je kreirati korisnički profil i proći cijelu proceduru registracije i prijave.
Teme koje tražimo
Teme koje će se većinom obrađivati na WinDays Technology konferenciji su sljedeće:
Razvoj mobilnih rješenja (Android/iOS native, Xamarin, Progressive apps…)
Razvoj web rješenja (ASP.NET/.NET Core, Django, Express, Spring, Rails…)
Serverless (Azure Functions, Logic Apps, AWS Lambda…)
Kontejneri i DevOps (Docker, Kubernetes, Helm, Azure DevOps, Jenkins, mikroservisna arhitektura…)
Moderne podatkovne tehnologije (SQL/NoSQL, PostgreSQL, MongoDB, CosmosDB, Hadoop/Spark, Data Lakes, Streaming data…)
Umjetna inteligencija (napredni ML, Deep Learning, Tensor…)
Hibridni oblak (Linux/Windows Server, Hyper-V, System Center…)
Poslovna IT rješenja (poslovna produktivnost, Office 365, Dynamics, PowerApps, Flow…)
Naravno, ovo ne znači da ne možete prijaviti i predavanje koje pokriva neku drugu temu.
Opis predavanja
Content timu je opis predavanja najvažniji jer će iz njega vidjeti o čemu želite predavati i je li to predavanje vrijednost sudionicima. Razmislite unaprijed o strukturi sadržaja kojeg želite predstaviti sudionicima, jer će to pomoći i vama kod pripreme samog predavanja, a content timu će to biti najvažnija stvar na temelju koje će donijeti odluku.
Stupanj zahtjevnosti predavanja
Bitna stvar i za content tim i za same sudionike. Putem njega želite reći koliko ćete duboko obrađivati neku temu i samim time filtrirati sudionike na vašem predavanje.
- Level 100 (početna odnosno uvodna predavanja) – većinom su to predavanja uvodnog karaktera koja pokazuju osnovne funkcionalnosti proizvoda i razumljiva su iznimno širokoj publici. Ne sadrže kompleksne demonstracije nego se bave idejom i pozicioniranjem teme, proizvoda ili rješenja
- Level 200 (srednja težina) – tehnički drill-down specifičnog proizvoda i tehnologije
Drilling into architecture, integration, and configuration (what makes the feature tick?)
Supportability reviews
Code samples
Best practices
High-level troubleshooting techniques
Known limitations/issues
Where to find additional information
- Level 300 (zahtjevnije predavanje, iskusniji predavač) – migracija proizvoda, deployment, arhitektura, razvoj
Drilling into how a Product/Technology is designed to be deployed, migrated to, etc. while focusing on how it is actually deployed, migrated to, etc.
Real world examples as appropriate.
Complex coding, known issues and workarounds (sample code/examples)
Lessons learned, both positive and negative
Sample migration plans including sample Project Plans
Deployment case studies
Architecture design best practices and case studies
Where to find additional information
- Level 400 (napredno predavanje, ekspert level) – vlastiti kod, skripte, razvoj aplikativnog rješenja, dizajn i rješenja arhitekture i infrastrukture
Advanced coding considerations/challenges
Design considerations / challenges
Architecture considerations/challenges
Troubleshooting techniques at the debug level
Where to find additional information
U praksi ovo znači da ako ćete pričati osnovno o nekoj tehnologiji da to mogu pratiti i ljudi koji su početnici, onda ćete odabrati 100 ili 200. Ili ako želite predavati jako napredne stvari i u publici želite sudionike koji već imaju jako veliko znanje o tome, onda ćete odabrati 300 ili 400. Na taj ćete način izbjeći da vam na „jednostavnija“ predavanja dolaze eksperti kojima će to biti nezanimljivo, a s druge strane na „naprednija“ predavanja vam neće dolaziti početnici koji to ne mogu pratiti i kojima će sadržaj biti previše napredan.
Sada vam slijedi posjetiti https://www.windays.hr/nominacija/, registrirati se i prijaviti svoje predavanje ili više njih. Pomozite našem content timu sa kvalitetnim opisom i time ćete značajno povećati šanse da vaše predavanje bude odabrano i uvršteno u program konferencije.