To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Upoznajte Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service predstavalja jedan od ključnih elemenata u uspostavi modernog sustava upravljanja odnosima sa korisnicima. Na predavanju ćemo predstaviti ključne elemente sustava, te prezentirati na koje načine možemo povezati Dynamics 365 for Customer Service sa ostalim elementima IT sustava kako bi kreirali vrhunska iskustva za naše korisnike.

0 comment(s)

Session materials

Ivica Ivančić

Microsoft Hrvatska d.o.o.

Ivica Ivančić radi u Microsoftu kao tehnički arhitekt za područje Microsoft Dynamics 365. Zadnjih 10 godina gotovo je u potpunosti posvećen dizajniranjima rješenja u domeni upravljanja odnosima sa korisnicima koristeći napredna tehnološka rješenja. Na trenutnoj poziciji ima priliku sudjelovati na raznim funkcionalno - tehničkim radionicama gdje zajedno sa partnerima radi na inovativnim poslovnim rješenjima za korisnike Microsoft Dynamics sustava.

Only registered participants can comment the conference via WinDays application.

app.windays.hr

Share with friends