To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Teams vs. Yammer

Microsoft kao tehnološki lider jedan je od prvih koji je prepoznao potrebu za modernizacijom radnih mjesta promjenom radnih navika zaposlenika. Spomenuto, uzročno posljedičnom vezom, direktno utječe na promjenu organizacijske kulture koja se opisuje kao način na koji organizacija radi i funkcionira kroz svoje zaposlenike. Da bi se pak zaposlenici osjećali komforno u tranziciji ka modernom radnom mjestu potrebno je uspostaviti jednoznačne smjernice kako, po kojim temama i uz koje suvremene alate organizacija radi. Predavanje je usmjereno na razumijevanje razlika dostupnih kolaboracijskih alata iz O365 portfelja, operativnog komunikacijskog alata za timski rad Teams i alata koji je namijenjen "širem", organizacijskom i dvosmjernom komuniciranju Yammer. Konkretno, razlike u sadržaju, uključenoj ciljanoj publici, načinu korištenja određenih alata kao i učinkovitom pristupu za adopcijom pojedinog alata od strane zaposlenika.

Session materials

  • Available only for the conference participants. Please register.

Mateja Golub

COMBIS d.o.o.

Mateja Golub zaposlena je kao konzultant firme Combis d.o.o.. Primarno je fokusirana na konzalting projekte iz domene interne kolaboracije uz pomoć alata iz Microsoft portfelja. Fokus u projektima je gotovo uvijek na adopciji rješenja od krajnjih korisnika. Prijašnjim radnim iskustvom stekla je praksu u različitim industrijama kroz projekte implementacije MS alata, upravljanja idejama zaposlenika kao i Go To Market strategijama.

Share with friends