To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Panel: Tata kupi mi auto, bicikl i romobil…onlajn!

Kupnja online rasla je vrlo stabilno u Hrvatskoj, nekih 10 posto godišnje, a 2019. ona je iznosila nekih 450 milijuna eura. I onda je došla korona, svi su ostali doma, ali nisu odustali od kupnje. Nedavna istraživanja pokazuju da se više od 2,1 milijuna Hrvata okrenulo online shoppingu u vrijeme epidemije koronavirusa i planira tako kupovati ubuduće. Od toga je barem 130.000 onih koji prije nisu kupovali preko interneta. Drugo istraživanje je pokazalo da će gotovo 75 posto punoljetnih Hrvata redovito kupovati putem interneta sljedećih mjeseci zadrže li se trenutačne mjere zbog epidemije koronavirusa. A zadržavaju se. Dakle, ovo je prilika za sve koji nisu zagazili u ovo područje ili to rade tek tako.

Kako se trgovci trebaju prilagoditi novom normalnom? Što očekuju kupci kad kupuju online? S kime i kako raditi online shopping servis? Je li to uopće bitno? Kako sinkronizirati offline i online kanal prodaje?

Moderator: Tomislav Tipurić

Session materials

  • Available only for the conference participants. Please register.

Tomislav Tipurić

Nephos d.o.o.

Tomislav je CTO i partner u Nephosu – tvrtki koja svojim uslugama i proizvodima uspješno podupire digitalnu transformaciju svojih klijenata u zemlji i inozemstvu.
Prije pridruživanja Nephosu, Tomislav je radio Microsoftu 10 godina, zadnjih nekoliko na poziciji tehnološkog stratega za partnere koji Microsoftove tehnologije i cloud usluge ugrađuju u vlastite proizvode.
Tijekom svoje karijere surađivao je sa brojim tvrtkama u regiji, od najmanjih start-upova do renomiranih velikih tvrtki, pomažući razvojnim i sistemskim inženjerima u primjeni najnovijih Microsoftovih tehnologija.
Njegov današnji fokus su vodeće svjetske cloud tehnologije, DevOps teme, umjetna inteligencija te poslovanje u eri 4. industrijske revolucije. Velik dio vremena provodi prenoseći znanje kroz radionice i predavanja na brojnim konferencijama u regiji, pomažući pojedincima i tvrtkama da budu uspješnije u primjeni inovativnih tehnologija.

Dalibor Sović

Konzum plus d.o.o.

Iako sam završio smjer marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, cijeli dosadašnji radni vijek proveo sam u menadžmentu i razvoju poslovanja. U Konzum sam došao daleke 2007. godine na mjesto asistenta izvršnog direktora prodaje i nakon samo mjesec dana postao voditelj online prodaje. Od tad su razvoj poslovanja i online platforme neprestano u središtu moje karijere, čak i u razdoblju od 2014. do 2016. godine koju sam proveo u GS1 Croatia, Hrvatskom udruženju za automatsku identifikaciju, elektroničku razmjenu podataka i upravljanje poslovnim procesima. Tamo sam bio zadužen za razvoj online usluga i marketing, a po povratku u Konzum postajem direktor online sektora koji iz godine u godinu postiže odlične rezultate.

Contact info:
dalibor.sovic@konzum.hr

Ivica Kruhek

MARKER d.o.o.

Ivica Kruhek direktor je tvrtke Marker d.o.o., najnagrađivanije domaće eCommerce agencije koja je do sada izradila više od 180 web trgovina. Kroz više od petnaest godina iskustva pomogao je mnogim domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva. Posljednjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu.

Dimitrije Trbovic

Neostar d.o.o.

Izvršni direktor s dugogodišnjim iskustvom u automobilskoj industriji.
2005. godine započeo sam karijeru kao Volkswagen brand menadžer u Auto Zubaku. Osim toga, 2007. godine upisao sam MBA u Bled školi za menadžment te u isto vrijeme postao viši potpredsjednik uprave. Tu funkciju sam obnašao do 2013. godine kada sam postao izvršni direktor u Auto Zubak d.o.o.-u. Od siječnja 2019. do danas sam član uprave Zubak grupe, a osim toga i izvršni direktor u Neostar d.o.o.-u. Nakon višegodišnjeg rada u automobilskoj industriji došao sam do zaključka kako je potrebno digitalno transformirati tradicionalnu automobilsku industriju i dovesti ju na višu razinu. Nikakva promjena neće se dogoditi ako ne mijenjamo način rada. Iz tog zaključka rodio se Neostar. Neostar je nova platforma za kupnju i prodaju automobila koja kupcima rabljenih automobila osigurava sigurnost prilikom kupnje.

Ostala predavanja

Microsoft Keynote

100 BTH

Tajana Link

HP d.d.

Tana Zimmermann

Prati me d.o.o.

Share with friends