To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Može li nam Artificial Intelligence pomoći kako bi silne podatke u Dynamicsu pretvorili u informacije?

Kao što znamo i volimo, Dynamics 365 posebice Customer Experience dio, nam generira veliku količinu podataka o našim korisnicima i njihovim navikama. Budućnost korištenja takvog sustava, nije više samo reaktivno korištenje skupljenih podataka nego kako iskoristiti podatke i unaprijed predvidjeti ponašanje naših korisnika i anticipirati njihove potrebe.
Kako bi se to postiglo i omogućio pogled u kristalnu kuglu koja predviđa budućnost, potrebno je analizirati veliku količinu informacija, takozvani Big Data i iz njih generirati smislene cjeline koje nam koriste. Korištenjem Azure Machine Learning tehnologije, dobivamo mogućnost jednostavnijeg i bržeg inkorporiranja Artificial Intelligence (AI) u poslovne procese. Na osnovu povijesnih podataka, AI modeli uče na već skupljenim uzorcima i prilagođavaju se. U svakoj iteraciji postaju sve učinkovitiji i precizniji u prepoznavanju uzoraka te boljem predviđanju budućnosti.
Prikazati ćemo Case study AI modela u turističkoj vertikali na korištenju ChatBot-a za automatiziranu instant komunikaciju s gostom te MailBot i kategorizaciju mailova kao i njihovu prioritizaciju te pripremanje automatskog odgovora. Dotaknut ćemo se analize sentimenta na osnovu anketa i komentara koje korisnici ispunjavaju nakon korištenja određene usluge te prikazati predikciju sentimenta i iskorištavanje informacija za daljnje poboljšanje poslovanja i zadovoljstva korisnika. Prenijet ćemo vam i ideje kako je na osnovu AI modela moguće definirati i pratiti i indeks kvalitete gosta, upravljati smjenama u hotelu ili u kontaktnom centru hotelskih lanaca.



Session materials

  • Available only for the conference participants. Please register.

Antonia Šimunović

InSky Solutions d.o.o.

Poslovna savjetnica tvrtke InSky Solutions, izrazito mlade kao organizacija, s vrlo iskusnim pojedincima, jako uigrane kao tim i već sada globalno nagrađivane kao ideja. Tvrtka InSky Solutions osnovana je krajem 2016.godine s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent–centrične lidere.

Preddiplomski studij na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji (FMTU), magistrirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu Menadžersku informatiku sa temom diplomskog: „Analiza digitalnog poslovnog modela Tesla Motors-a usporedbom s konkurentima“.

Kao poslovna savjetnica trenutno odgovorna za izgradnju poslovnih odnosa s postojećim i potencijalnim korisnicima te vođenje više aktivnih projekata implementacije CRM-a i vlastitih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealestateInSky i RetailInSky.

Članica globalno nagrađivanog tima čiji rad je rezultirao priznanjima poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagradom za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g te nagradnom “Euro Cloud best horizontal solution reward” za najbolje horizontalno cloud rješenje u Europi.

Share with friends