To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Microsoft 365 automatizacija poslovanja i upravljanje Outlook potpisima

This is a sponsored session.

Centralizirano upravljanje email potpisima je čest zahtjev marketinga i prodaje u tvrtkama koje komuniciraju sa svojim kupcima putem email poruka. Microsoftove investicije u Javascript/Typescript tehnologiju (npr. nedavna kupnja Github i NPM za preko 7 milijardi dolara) omogućile su nam izradu aplikacije za centralno postavljanje potpisa Sign.UseWise.App koja radi na Office 365 i on-prem verzijama Outlooka na svim platformama koje Microsoft Office podržava (Windows, OSX, Android, iOS, …). Rad od kuće postavlja i dodatne zahtjeve za planiranje i upravljanje odlučivanjem pa ćemo iskoristiti priliku da kažemo i nekoliko riječi o tim rješenjima koje smo razvili za naše korisnike.

Session materials

  • Available only for the conference participants. Please register.

Mladen Baranek

Miadria d.o.o.

Od 2014. godine radi kao tehnički direktor u Miadria d.o.o. gdje koordinira uvođenje i migracije uredskog poslovanja, podatkovne mreže i aplikacija sa lokalnih poslužitelja na rješenja u oblaku. Ima bogato ICT iskustvo iz Deutsche Telekom grupe a zadnjih nekoliko godina radio je na razvoju i primjeni rješenja u oblaku za digitalizaciju poslovanja. Certficiran je za Microsoft Azure platformu a posjeduje i certifikate za Amazon, IBM i Google rješenja u oblaku.

Share with friends