To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information

Connected Field Service

Usredotočenost na korisnika je ključ za stvaranje bolje pozicije na postojećem tržištu te ujedno osigurava i mogućnost ulaska na nova tržišta. To podrazumijeva mnogo više od isporuke visokokvalitetnih proizvoda ili rješenja; korisnici očekuju i vrhunsku uslugu. Osiguravajući bolje i brže terenske usluge, potiče se zadovoljstvo korisnika, povećava učinkovitost te smanjuju troškovi. Transformacijom poslovanja na terenu kroz svježe razmišljanje i inovativnu tehnologiju postiže se diferencijacija od ostalih konkurenata.

Saznajte kako unutar CRM sustava povezati organizaciju rada i planiranje uz pomoć Dynamics Field Servicea uz koji su cjelokupni servisni procesi digitalizirani: od planiranja do izvršenja i potpisivanja dokumenata. Field Service za Dynamics 365 pomaže organizacijama digitalno transformiranje u proaktivniji model pružanja usluga te ubrzava procese kao što su primjerice prodaja ili upravljanje slučajevima. Ključne prednosti koje će biti predstavljene su smanjenje vremena u organizaciji, bolja kontrola i nadzor nad raspoloživim resursima te proaktivno obavještavanje korisnika te racionalizacija troškova održavanja i pružanja usluga.

0 comment(s)

Session materials

Dario Cvitešić

InSky Solutions d.o.o.

Business development manager s dugogodišnjim iskustvom u bankarskom sektoru na poslovima prodaje i retencije, CRM-a, upravljanja kampanjama te razvoju alternativnih kanala prodaje s naglaskom na digitalno bankarstvo.
Diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer marketing.
Trenutno odgovoran za izgradnju poslovnih odnosa s postojećim i potencijalnim korisnicima te vođenje više aktivnih projekata implementacije CRM-a i vlastitih vertikalnih odnosno horizontalnih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealestateInSky i RetailInSky.

Član globalno nagrađivanog tima čiji rad je rezultirao priznanjima poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagradom za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g te nagradnom “Euro Cloud best horizontal solution reward” za najbolje horizontalno cloud rješenje u Europi.

Dominik Rojković

InSky Solutions d.o.o.

Direktor tvrtke InSky Solutions, izrazito mlade kao organizacija, s vrlo iskusnim pojedincima, jako uigrane kao tim i već sada globalno nagrađivane kao ideja. Tvrtka InSky Solutions osnovana s misijom digitalne transformacije tvrtki u klijent–centrične lidere.

Završio magistarski studij na Fakultetu elektrotehnike i računarstva nakon čega se fokusirao na razvoj rješenja na MS Dynamics 365 platformi te automatizaciji procesa koristeći Azure alate u sprezi s računalima posebne namjene dostupnim na Internetu (IoT).

Idejni kreator i voditelj tima zaduženog za razvoj nagrađivanih poslovnih rješenja: TourismInSky, ContactInSky, LoyaltyInSky, RealEstateInSky i RetailInSky koji ima za krajnji cilj stvaranje uspješne poslovne organizacije u kojima su procesi prodaje, marketinga i korisničke podrške u potpunosti automatizirani. Rezultat su nagrade poput „Most Innovative ICT Hotel Solution“, odnosno nagrada za najinovativnije ICT rješenje u hotelskoj industriji na Best Stay konferenciji 2017.g; i globalni uspjesi: „Microsoft Midmarket Solution Provider of the year reward”, “Microsoft Application Development of the year” te “Euro Cloud - Best Horizontal Solution Reward”.

Only registered participants can comment the conference via WinDays application.

app.windays.hr

Share with friends