To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information
Sessions archive

Praćenje profitabilnosti uslužnih projekata korištenjem Dynamics CRM-a

Cilj poduzetništva je ostvarivanje profita uz davanje dodane vrijednosti klijentima. Praćenje profitabilnosti u uslužnim IT projektima (izrada softverskih rješenja, konzalting i sl.) je važno zbog prirode posla i činjenice da se projekti vrlo često izađu van opsega. Zbog toga je važno pratiti projekt kako ne kraju ne bi završili projekt s minusom. Na predavanju ćemo pokazati kako uz jednostavne modifikacije Dynamics CRM-a implementirati jednostavan sustav za praćenje projektnih troškova i angažmana ljudskih resursa. Naglasak stavljamo na jednostavnost jer većina ovakvih rješenja pada u vodu jer zahtjeva od djelatnika popunjavanje kompleksnih timesheetova te je teško održavati disciplinu unosa podataka. Kroz ovo rješenje možemo dobiti procjenu profitnih margina koji voditeljima projekata i menadžerima mogu biti olakšati donošenje odluka. Osim za praćenje profitabilnosti rješenje može poslužiti i za ocjenjivanje djelatnika i isplaćivanje projektnih bonusa jer je iz sustava vidljiv postotak angažmana djelatnika na projektima. Rješenje koje ćemo pokazati razvijeno je za interne potrebe i vrlo ga lako možete nadograditi prema svojim potrebama, a u kombinaciji s ostalim CRM funkcionalnostima može vam dati kompletniji pregled poslovanja.

Darko Jovišić

InfoCumulus

Darko Jovišić radi kao konzultant u tvrtki InfoCumulus i primarno se bavi područjem upravljanja odnosima s klijentima (CRM), od izrade strategije do implementacije. Nositelj je Microsoft Most Valuable Professional (MVP) nagrade za Dynamics CRM. Karijeru je započeo u tvrtki IN2 gdje je radio na razvoju kompleksnih integracijskih rješenja temeljnih na BizTalk platformi. Nakon toga prelazi u Microsoft Hrvatska gdje je pokrivao različita područja kao što su marketing, upravljanje prodajnim kanalom i prodaja za velike korisnike. Bio je dio Microsoft Academy for College hires programa za mlade djelatnike s visokim potencijalom, a još za vrijeme fakultetskih dana bio je član pobjedničkog Imagine Cup tima.