To enable you better user experience and full functionality of the web site, this site stores cookies.

We use analytical cookies Google Analytics only with your consent. I accept I decline More information
Sessions archive

Dynamics CRM 2011 - što nam Microsoft kuha za budućnost

U zadnjih par mjeseci Microsoft značajno mijenja smjer razvoja nadogradnji Microsoft Dynamics CRM sustava, uključuje značajan broj partnera, grade se rješenja na raznim marketplace lokacijama. Počelo se događati da unutar redovitih (javno dostupnih, besplatnih) nadogradnji dolaze i nove ugrađene funkcionalnosti. Tako smo dobili cross browser podršku, flow sučelje, social network komponentu, no sve se to čini kao uvod prema najavama koje nam dolaze iz Microsofta. Planovi su zadani, izazova je mnogo, no vidimo svijetlu budućnost u razvoju rješenja, te se veselimo nadolazećim nadogradnjama. Na predavanju će biti prezentirane smjernice koje je Microsoft sebi zadao u razvoju Dynamics CRM platforme, te pokazane najnovije funkcionalne nadogradnje koje su nam na raspolaganju. Važan naglasak biti će na razmatranju što nadolazeći elementi sustava predstavljaju kada razmatramo implementacije novih poslovnih rješenja.

Darko Jovišić

InfoCumulus

Darko Jovišić radi kao konzultant u tvrtki InfoCumulus i primarno se bavi područjem upravljanja odnosima s klijentima (CRM), od izrade strategije do implementacije. Nositelj je Microsoft Most Valuable Professional (MVP) nagrade za Dynamics CRM. Karijeru je započeo u tvrtki IN2 gdje je radio na razvoju kompleksnih integracijskih rješenja temeljnih na BizTalk platformi. Nakon toga prelazi u Microsoft Hrvatska gdje je pokrivao različita područja kao što su marketing, upravljanje prodajnim kanalom i prodaja za velike korisnike. Bio je dio Microsoft Academy for College hires programa za mlade djelatnike s visokim potencijalom, a još za vrijeme fakultetskih dana bio je član pobjedničkog Imagine Cup tima.