Korištenjem ove web-stranice slažete se s uporabom kolačića za analizu posjećenosti, prilagodbu sadržaja i oglase. Info Zatvori
Arhiva predavanja

CRM u turističkom poslovnom svijetu

Customer Relationship Management jedna je od najvažnijih tema u turističkom poslovnom svijetu. Bez odgovarajućeg upravljanja odnosima s gostima, ne postoji način privlačenja i zadržavanja korisnika, a da to bude i dugoročno isplativo. Hotelska industrija posluje na sve konkurentnijim tržištem koji tjera hotelske lance na diferencijaciju svojih gostiju. Hoteli su primorani duboko poznavati svoje goste, njihove potrebe, ponašanje i preferencije te upravljati isporukom svojih ugostiteljskih usluga. Svrha je stvoriti vrijednost odnosno poticati zadržavanje kupaca i lojalnost. Drugim riječima, turistička djelatnost treba stvoriti izuzetan doživljaj prilagođen potrebama svojih klijenata za održivi dugoročan uspjeh tvrtke. Hotelska industrija osim klasičnog CRM-a uvodi i moderne kontaktne centre koji služe ne samo za korisničku podršku nego i za prodajno marketinške aktivnosti, uvodi isto tako i upravljanje događajima za organizaciju alotmana i grupa te na kraju i upravljanje programom vjernosti kojim zaokružuju svoju percepciju zadovoljnog i dugoročnog gosta. Na primjeru studija slučaja najvećih turističkih kompanija u Republici Hrvatskoj vidjeti ćemo konkretnu primjenu Microsoft Dynamics CRM sustava kao i njegovu isplativost.

Trpimir Kvesić

COMPING d.o.o.

Direktor razvoja poslovnih rješenja s iskustvom u CRM sustavima Microsofta, Siebela, SAPa, ali i nekim drugim manjim sustavima iz „vlastitog“ razvoja. Dodiplomski studij na Elektrotehničkom fakultetu, magistrirao na MBA, Sveučilišta u Zagrebu, sa završnom temom: "Važnost i poslovna opravdanost CRM implementacija u hrvatskim financijskim institucijama", empirijskim istraživanjem koje izravno doprinosi razvoju CRMa u Hrvatskoj. Trenutno vodi visoko motivirani tim super talentiranih CRM stručnjaka u Compingu. Idejni kreator i voditelj tima zaduženog za razvoj nagrađivanih poslovnih rješenja: Kontaktni centar (ContactInCloud), Program vjernosti (LoyaltyInCloud), Upravljanje projektima (ProjectInCloud), Upravljanje prodajom (SalesInCloud), Upravljanje događajima (EventInCloud), Geomarketing i geolokacija (GeoInCloud) , Mobilni CRM (MobileInCloud), Procjena nekrtnina (RealestateInCloud), Upravljanje proizvodnjom (ManufactureInCloud) itd. koji ima za krajnji cilj stvaranje uspješne poslovne organizacije u kojima su procesi prodaje, marketinga i korisničke podrške u potpunosti automatizirani. Rezultat su globalni uspjesi: nagrada Microsoft Midmarket Solution Provider of the year 2014 te finalista Application Development of the year 2015.  

Dominik Rojković

COMPING d.o.o.

Dominik Rojković, proaktivni tehnički konzultant, do sada je vodio i implementirao više poslovnih projekta kroz koje je stekao znanja i iskustva kako u definiranju i razvoju poslovnih rješenja tako i vođenju međunarodnih projekata. Specijaliteti su mu dizajniranje i razvoj poslovnih sustava, prilagodbe CRM procesa te korištenje agilnih metodologija za vođenje projekata i razvoja. Trenutno vodi razvoj strateških rješenja te implementacije postojećih na mjestu certificiranog MS CRM tehničkog savjetnika u Compingu. U slobodno vrijeme opušta se uz rekreativno trčanje uz dovoljnu dozu CrossFit treninga.