petak, 28. travnja 2017.

Windays17 Technology konferencija - kratki pregled na temu Produktivnosti zaposlenika

Saznajte što su predavači Technology dijela konferencije imali za reći na temu Produktivnosti zaposlenika te koje su tehnologije primjenjive u poslovanju poduzeća.

Kreativnost sa sobom donosi inovaciju, a inovacije povlače napredak. Kako bi tvrtka mogla napredovati i ostati konkurentna na tržištu, bitno je imati produktivne zaposlenike.  Produktivnost svake tvrtke u sebi sadržava sinergiju kolaboracije i komunikacije timova. Pri tome im primjena informacijske tehnologije može itekako pomoći.

Tijekom konferencije predavači su nas konstantno podsjećali na važnost i nužnost digitalne transformacije koja se događa svugdje oko nas. Prisjetimo se, digitalna transformacija znači promijeniti način poslovanja u smislu uvođenja novih digitalnih usluga i procesa. Dakle, uopće nas ne treba čuditi činjenica da su se tradicionalni uredi danas preselili u oblak. To znači da su timovi postali virtualni, komunikacija se odvija putem interneta, a sva papirologija je digitalizirana. Naravno, ovdje se postavlja pitanje sigurnosti online podataka.

Windays17 je kroz tematiku Podrške poslovanju i produktivnosti pokazao kako su digitalna transformacija, cybersecurity i produktivnost zaposlenika zapravo međusobno isprepleteni. Kroz razna predavanja sudionici su mogli saznati kako primijeniti IT u modernom poslovanju i pri tome omogućiti zaposlenicima povećanje njihove produktivnosti. 

Na okruglom stolu Office 365 Groups, SharePoint Sites, Microsoft Teams, Yammer = koji je pravi izbor za mene? Tomislav Tipurić, Adis Jugo i Stjepan Vuković raspravljali su o primjeni online kolaboracijskih alata u svojim tvrtkama. Istaknuli su kako  bez primjene online kolaboracijskih alata timovi u njihovim tvrtkama uopće ne bi mogli egzistirati. Jednoglasno su se složili kako primjena tih kolaboracijski alata apsolutno i maksimalno utječe na produktivnost njihovih timova. Tipurić je dodao kako implementacija novih kolaboracijskih alata na početku stvara privremeni pad kreativnosti i produktivnosti, ali ta faza prilagodbe vrlo brzo završava. Također navodi kako je "najveći" problem izrada backupa jer prividno oduzima dodatno vrijeme, ali čim on prvi puta zatreba, korisnici shvate kolika je njegova važnost.

Kroz ostala predavanja vezana uz temu produktivnosti i podrške poslovanju sudionici konferencije mogli su na primjerima vidjeti kako zaštititi i upravljati svojim podacima u oblaku ili automatizirati poslovne procese uporabom Office 365 alata. Predavači su i na vlastitim primjerima demonstrirali kako u praksi izgleda proces digitalne transformacije.

Za slučaj da ste propustili neko od ovih zanimljivih i korisnih predavanja, podsjećamo vas da možete preuzeti sve prezentacijske materijale na našem webu.

 

Kontaktirajte nas putem e-maila info@windays.hr te nas pratite putem Facebooka i Twittera.